PAŽINIMO GEBĖJIMŲ LAVINIMO UŽDUOTYS

Regimasis suvokimas (spalva):

Forma (skritulys, ovalas, kvadratas, stačiakampis, trikampis):

Dydis (dydis, ilgis, plotis, storis, jų pavadinimai, pvz.: didesnis, didžiausias, mažesnis, mažiausias, ilgesnis, ilgiausias, trumpesnis, trumpiausias, storesnis, plonesnis, platesnis, siauresnis ir pan.):

Erdvės ir laiko suvokimas:

Girdimasis suvokimas: įsiklausyti, reaguoti, diferencijuoti gyvosios ir negyvosios gamtos, buitinius aplinkos, muzikinius, kalbos garsus.

Lytėjimo suvokimas:

Uoslė ir  skonis: lavinama natūraliai susidarius situacijai. Atskirti, įvardinti skonį (kartus, sūrus, saldus, aštrus).

Dėmesys:

 

Atmintis:

Mąstymas:

Kiekis ir skaičius:

LITERATŪRA

1. Ivoškuvienė, R., Kaffemanienė, I., Baranauskienė, V., Burneckienė, V., Makarovienė, M., Varkalevičienė, A. (2003). Sutrikusios raidos vaikų ikimokyklinio ugdymo gairės 1 dalis. Šiauliai: VšĮ Šiaulių universiteto leidykla.

2. Ivoškuvienė, R., Kaffemanienė, I., Baranauskienė, V., Burneckienė, V., Makarovienė, M., Varkalevičienė, A. (2003). Sutrikusios raidos vaikų ikimokyklinio ugdymo gairės 2 dalis. Šiauliai: VšĮ Šiaulių universiteto leidykla.